22 oktober 2012

driewieler ~three wheeled car


Ik weet niets van auto's, maar na enig speurwerk op Google kom ik tot de conclusie dat dit een  Reliant Robin moet zijn. Deze driewieler is van de Britse fabrikant Reliant en werd voor het eerst gemaakt in 1973. (als ik ongelijk heb wat betreft het merk hoor ik het graag!)
En behalve de 3 wielen is ook de reclame opvallend ...;)

~I know nothing about cars, but after some research on Google I came to the conclusion that this must be a Reliant Robin. This three-wheeled car from the British Reliant Motor Company was first manufactured in 1973. (if I am wrong about the name please tell me!)
And apart from the 3 wheels I also noticed the advertisement... ;)      In English: chicken restaurant - the ol' chicken bakery - www .eatchicken.nl


Linking to Mellow Yellow Monday.


5 opmerkingen:

  1. Je zult het niet geloven, maar wij hebben zo'n Reliant gehad! Ik vond het een ramp, ik kan er een boek over schrijven. Mijn man had alleen een motorrijbewijs en daarmee mocht je in een driewieler rijden. Het was een verschrikkelijk oud exemplaar waarvan de motor bij ieder stoplicht afsloeg en dan met veel moeite schokkend weer optrok. De verwarming stond zomer en winter aan, was vooral in de zomer heel fijn. Nou je begrijpt het was een dolle boel ha,ha.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NIce spot!

    Visiting from Mellow Yellow Monday.
    Golden Leaves is my MYM entry.
    Have a great week ahead!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep, it's a Reliant Robin 3 wheeler.

    One of these was Mr. Bean's nemesis in the Mr. Bean TV series.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i have never seen a three-wheeled car before. although we have tricycles here--a motorcycle with a sidecar.:p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd. Jaren geleden zag ik ze nog wel eens rijden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...